Frust Sungguh....

Ermmm...Frust sungguh dengan pengusaha pengusaha nursery aka pusat penjagaan baby ni.....kebersihan kurang dititik beratkan....

Dah tak tahu nak tolong dr segi aper...

Nursery yang tiap tiap hari aku hantar anak aku Afiq sejak kebelakangan ni buat hati aku ni gundah gulana sikit....

blh dikatakan dlm seminggu mesti ader bekas kena gigit, bekas kena gigit gigit semut ke nyamuk ke pijat ke aper ke...ssh ati betulla....

dahla Afiq jenis sensitif..abis berparut kaki tangan perut dia....parut yang besar besar pulak tu.....

Hari tu sampai Afiq kena serangan scabies....aduhai....

Kitaorang sampai jemur segala tilam karpet basuh cadar rendam air panas...macam macamla....berminggu minggu buat macam tu....tapi kalau kat umah je buat tapi kat nursery toto lapik tido budak berkepuk kepuk...x berjemur bilala nak ok....

aku sampai bagi tilam asing untuk afiq sorg je...tiap tiap minggu aku ambik tilam dan basuh lapiknya...jemur tilamnya....

aper daya lagi aku nak buat....

tolongla pengusaha nursery semua...janganla ingat keuntungan je....tolongla ingat sama amanah yang ditanggungjawabkan.....

akupun bkn dah jadi baru nak bagi tilam bagai...takkkk...every year aku bagi tilam baru at least toto kecik khas untuk anak aku.....tapi bayangnya x tahu kemana....

sedih sedih.....

bknla aku ni jenis cerewet x blh anak kena guris sikit...no no no....pleasela....bkn x paham situasi pengusaha semua....tapi kalau afiq tu bangun awal aku siap mandikan lagi anak aku before pergi nursery...dalam seminggu tu dalam sehari dua je yang afiq pergi nursery x mandi kat umah sebabnya dia masih tido...kesian pulak  nak kejutkan...

kadang kadang tengok bontot anak aku dah merah, kat pampers ader lagi bekas pooo pooo dia cuci x bersih....

aduhai mmg merunsingkan ati betulla....

tolongla actually pengusaha ngan parents kena work together...please janganla lepas tangan.....

panjangnya coretan aku kali ni....

mmg tgh down sgt sekarang....:-(



Published with Blogger-droid v2.0.4
0 Responses

Related Posts with Thumbnails