SaraPan - keTul Mas?!!!


eh...aper makan ketul mas? satu utk ko satu untuk aku....dua utk ko dua utk aku...hehehheh.kayola sgt nak makan ketul mas....kalau ader x dibuat makan nyer mahu disimpan aderla...

sebab hari ni kakak nak pergi rombongan n x nak bagi dia berperut kosong...aku buat roti jala emas....bkn ketul mas....

selalunya buat jugak sarapan tapi dia liat nak makan pagi cuma bekalkan dia pg sekolah.jer...tapi kalau roti jala ni mmg x missla makan....

dah jadi menu tetap plak kat umah aku...sampai aku ni dah naik boring dah...

sebelum ni x berkesempatan nak ambik gambar....baru pg ni dpt snap sikit...itupun seni fotografi x der....mahu nangesss org photo tgk huhuhu...

check resepi...

bahan bahan

tepung

telur

air

minyak

garam sikit

serbuk kunyit sikit....

cara

sukatannya x pernah bersukat...mmg buat dlam blander masukkan tepung setengah blander kemudian masukkan air sampai adunan tu naik.hampir penuh....tuang minyak sikit, telur sebijik,garam, kunyit pastu bland....ha senang....

atas non stick pan...kiraila jadi roti jala...

makan ngan kuah kari.....

siap......

Published with Blogger-droid v2.0.4
0 Responses

Related Posts with Thumbnails